کاروان حج تمتع 28017

اطلاع رسانی حج تمتع 1403

کاروان حج تمتع 28017

اطلاع رسانی حج تمتع 1403

۱۲ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۴۵

ارائه خدمات در هتل

📢ارائه خدمات در هتل

در هتل، ارائه خدماتی مانند توزیع شامپو، صابون و سایر شوینده ها و تعویض ملحفه، به صورت نوبه ای در هر هفته انجام میشود.البته تعویض ملحفه در موارد خاص نیز با درخواست زائر انجام می گیرد

عوامل بومی هتل مسئول ارائه خدمات در خصوص نظافت، تخلیه زباله، تعویض ملحفه و... میباشند. در صورت نیاز به خدمات بیشتر، لازم است مراتب را از طریق عوامل اجرایی کاروان یا مجموعه پیگیری نمایید.

به لحاظ بهداشتی، بهتر است لوازم شخصی مانند حوله را به صورت اختصاصی به همراه آورده و مصرف کنید.

از نگهدارى زباله در اتاق پرهیز نموده و آنها را در موعد مقرّر به ماموران تنظیف تحویل دهید یا در کیسه هاى زباله ریخته و گره زده و در راهرو بگذارید تا عوامل بومی هتل آن را ببرند.

️در صورت نیاز، از ماموران تنظیف بخواهید تا به شما مایع ضدّ عفونی کننده سرویس بهداشتی نیز بدهند.

️به طور معمول به هر اتاق تعدادی دستمال کاغذی جهت استفاده در اتاق داده می شود. ️لیکن باید برای خشک نمودن دست و صورت خود، از حوله دستی استفاده نمایید تا با کسری مواجه نشوید.

ورود عوامل بومی هتل به قسمت خواهران بدون هماهنگی و حضور عوامل ایرانی ممنوع می باشد. در صورت مشاهده، موضوع را به مسئولین کاروان اطّلاع دهید.

از ورود افراد ناشناس و عوامل بومی هتل بدون حضور عوامل ایرانی به داخل اتاق جلوگیری نمایید و در صورت مراجعه، مراتب را به مسئولین کاروان اطّلاع دهید.

قبل از ورود عوامل بومى براى نظافت، پول، موبایل، طلا و وسایل قیمتی خود را بردارید .در سرویسدهی و ارائه خدمات، چنانچه از سوی عوامل بومی هتل با مزاحمتى مواجه شدید، مسئولین کاروان و یا مجموعه راآگاه سازید تا برخورد مناسب و قانونى با آنان صورت گیرد.

توجّه داشته باشید هر گونه درگیری و مشاجره با عوامل بومی هتل ضمن این که آرامش روحی همه زائران را مخدوش خواهد نمود، از لحاظ قانون عربستان نیز تبعات بسیار منفی برای زائر خواهد داشت.

همه درخواستها در همه زمینه ها ابتدا از عوامل ایرانی کاروان و مجموعه صورت پذیرد.مسئولین کاروان در برخى موارد هیچ نوع دخالتى ندارند، زیرا کارها به صورت متمرکز و طبق برنامه مشخّصى که از طرف ستادسازمان حج تنظیم شده، انجام میشود. به عنوان مثال در امورى مانند نوع غذا، کیفیت هتل، امکانات اتاقها، سرویسدهی خدمات هتلی و... آنها تنها میتوانند کمبودها را گزارش دهند و برای رفع آنها تلاش نمایند.

خادم الحجاج

 
 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۲
حسن صیادزمردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی